Ola Ziętek

Nazywam się Ola Ziętek i chodzę do 1 klasy gimnazjum w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych.
Moim głównym zainteresowaniem jest czytanie książek przygodowych. Moją ulubioną książką jest cykl ,,Opowieści z Narnii’’. Z chęcią czytam również tajemnicze i sekretne książki takie jak ,,Tunele’’ i ,,Wrota czasu’’. Interesuję się również przyrodą, więc jest ona moim ulubionym przedmiotem. Lubię oglądać programy przyrodnicze i poznawać dzięki nim zagadki i ciekawostki o naszej planecie.
Moim hobby jest malowanie i wszelkie zajęcia manualne. Wolne od nauki chwile poświęcam mojemu najprzyjemniejszemu hobby, którym jest wyszywanie. Moje najpiękniejsze dzieło to ,,Kot’’.

Mój sposób na spędzanie wakacji i nie tylko to wyjazdy na kolonie i wycieczki. Wiele razy byłam nad morzem, ale w tym roku pojechałam aż do Włoch. Uwielbiam zwiedzać i podróżować więc z niecierpliwością czekam na kolejny wyjazd.

Moje zdjęcia:

To ja.


Ja we Włoszech.